Skip to content

Als je bestie alleen nog maar over de twilight saga praat..

december 7, 2009

We kennen het allemaal wel: de populaire boekenreeks van Stephenie Meyer. Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn. Ikzelf hou van de boeken, en ook van de films. (Twilight heb ik gezien& op dvd! New moon ga ik volgende week zien! :D). Ik heb Twilight, New moon die heb ik al gelezen, maar de andere twee nog niet. Ik vind het begin van Eclipse (aangezien ik nu al in hoofdstuk 11 ben) een beetje saai. Ik hoop dat het wel wat spannender word, natuurlijk! Nouja, ik ben dus bij mijn beste vriendinnetje geweest gisteren. en dat was supergezellig! Zij had Eclipse uitgelezen, en praatte er honderduit over. Echt heel grappig. “Please niet alles vertellen, ik wil zelf lezen hahaha” zei ik dan elke keer maar het kon haar niks schelen, ze ging net zo enthousiast door. Wel gezellig hoor! En wij zitten in een discussie: Edward of Jacob?

Ik zelf vind Edward knapper dan Jacob (alhoewel Jacob ook wel knap is, haha!) en mijn vriendin vind Jacob weer knapper (en Edward afschuwelijk!). Wel prettig, dan hoeven we daar geen ruzie over te maken. (ik heb nog nooit ruzie met haar gehad 🙂 maar ik was wel benieuwd naar wat anderen zouden vinden? Edward of Jacob? Check het internet maar, en kijk rond: team Edward, of team Jacob. Welke join jij?

http://team-edward.piczo.com/?cr=1

(team edward)

http://teamjacob.weebly.com/

(team jacob)

Let me know,

xoxo’

One Comment leave one →
  1. december 8, 2009 7:33 am

    Voor mij team Edward 🙂

Geef een reactie

