Skip to content

De tandarts.

december 7, 2009

Ken je dat gevoel? Het gevoel dat je al de hele tijd weet dat je straks naar de tandarts moet. Tanden poetsen, er heen gaan (waar je eerst een hele poos zal moeten wachten voor de tandarts je eindelijk naar binnen laat, en dan vervolgens in gebrekkig Nederlands zegt: “Gut gepoetst” en je vijf minuten later weer naar huis stuurt omdat het allemaal in orde is met je gebit), ja dat brengt voor mij altijd zenuwen met zich mee. Waarom weet ik niet, maar ik heb een beugel gehad, en ik moest elke maand naar de orthotondist. Ik heb er geloof ik gewoon een enorme hekel aan, om naar de tandarts te gaan. Ik weet echter niet waarom, en dat is heel vaag. Maar als je na gaat denken, over het beroep he. tandarts zijnde.

Dan heb ik respect voor ze. Want niet iedereen wil geloof ik 24/7 in monden wroeten en tanden controleren en tandsteen weghalen. Ik zelf wil geen tandarts worden. Ik denk over andere dingen, als lerares of dokter. Nouja. Ik moet vandaag dus naar de tandarts. Joepie.

No comments yet

Geef een reactie

