Skip to content

Ik heb speed gebruikt.

december 7, 2009

Enkele weken terug, ik geloof 25 september (toen we met school naar werelddovendag gingen), in de bus op de heenweg. Ik zat achterin naast een goede vriend van me, en veel vriendinnen van me zaten op de achterbank en op de stoelen naast ons.

We waren er bijna en we waren natuurlijk superhyper. Toen werd ik op de achterbank gezet. De bus stopte, en aangezien het een dubbeldekker was, en we boven zaten met de hele groep, trok ik mijn vest omhoog (ik had eronder een shirt aan) voor de truckchauffeur die daar stond. En iedereen gillen en ik weer goed zitten, snel dan he. Toen hadden we dus speed genomen. Het resultaat? We gingen lachen. Gewoon een half uur lang lachen om niks. Toen ik de bus uitstapte, ging ik natuurlijk springen. Ik had zin in de sportdag. Alleen tsja, toen kwam een lul van een knul op me afgehupst, liet me schrikken en daar verzwikte ik mijn enkel. De speed was meteen uitgewerkt. Ik kreeg er verband omheen en heb de hele dag daar gezeten, rond kijkend en ik zat in een rolstoel. Echt een ramp, maar ik neem dus nooit meer speed, alhoewel het wel erg leuk was om zo half uur lang te lachen om NIKS! :]

No comments yet

Geef een reactie

