Skip to content

Ik hou van films! Bride wars.

december 7, 2009

hey!

Zaterdag heb ik Bride wars op dvd gekregen. Natuurlijk was ik helemaal blij, dus ben ik hem gisteren gaan kijken. De afstandbediening van de dvd speler deed het niet! dus ik moest eerst die afstandbediening maken, en toen na een kwartier kon ik de film eindelijk gaan kijken. Veel dingen werden al weggegeven in de trailer, maar ik heb wel moeten lachen. Het is ook zo’n leuke film. Echt een chick flick, of hoe je dat ook noemt. Ik vond het in ieder geval geweldig.

That’s the way the cookie crumbles.

xoxo’

No comments yet

Geef een reactie

