Skip to content

Het nut van wiskunde.

december 8, 2009

Wat is het nut van wiskunde dan? Ik snap er niks van en ik zal er ook nooit iets van snappen; ik  al drie onvoldoendes staan voor wiskunde – misschien is er één voldoende bij, maar daar houdt het op – en het is ook nog eens zo lastig! En de docent die het geeft is ook streng. MAAR WAT IS DAN ‘T NUT VAN WISKUNDE?!

  • Later ga ik in een winkel toch niet een staartdeling of wat dan ook maken? En ik neem dan toch ook geen rekenmachine mee (waarschijnlijk gebruik ik dan een mobiel ofzo maar oke?) om het uit te rekenen?
  • Ik snap gewoon niks van wiskunde en wat het nut daarvan is.

bij wiskunde (in deze eeuw!) krijg je hoofdstukken als ‘staafdiagram’ en en en en en ‘vergroting’ maar waarom zijn die dingen zo belangrijk? Wiskunde hoort bij het leven – ofcourse- maar er is geen nut voor wiskunde. Waarom niet? Omdat… vertel jij me dat maar eens. Wiskunde. Heeft dat überhaupt wel een nut?

(trouwens; natuurkunde gaat net zo slecht, dusssss ik ga leren voor natuurkunde en zal een smoes moeten bedenken (+ vurig hopen dat wisk/nask uitvalt!) voor wiskunde. Doedeeeels.))

No comments yet

Geef een reactie

