Skip to content

Jantje komt bij de dokter.

december 8, 2009
Jantje komt bij de dokter.
*zegt Jantje: “Dokter, iedere keer dat ik een wijntje drink word ik zo hitserig.”
*de dokter kijkt ‘m bedenkelijk aan, en vind jantje veels te jong om te drinken.
*Zelf is de dokter vijftig jaar. “Jij bent te jong voor alcohol he, Jantje?” en Jantje: “Ik ben al een grote jongen hoor! Ik ben al tien jaar oud!”.
*Dan zegt de dokter: “Ga op die bed liggen en kleed je helemaal uit, dan kom ik je een wijntje brengen”Jantje komt bij de dokter.zegt Jantje: “Dokter, iedere keer dat ik een wijntje drink word ik zo hitserig.”*de dokter kijkt ‘m bedenkelijk aan, en vind jantje veels te jong om te drinken.Zelf is de dokter vijftig jaar. “Jij bent te jong voor alcohol he, Jantje?” en Jantje: “Ik ben al een grote jongen hoor! Ik ben al tien jaar oud!”.      Dan zegt de dokter: “Ga op die bed liggen en kleed je helemaal uit, dan kom ik je een wijntje brengen”
No comments yet

Geef een reactie

