Skip to content

Last christmas…

december 8, 2009

In je leven word je door van alles en niks geinspireerd. Ik raak geinspireerd door muziek, boeken, tv, films, en ook van blogs van jullie. Maar vooral raak ik geinspireerd door gebeurtenissen of mode. Naja, mijn laatste kerst (vorig jaar dus) was echt vreselijk.

Ik ging zoals ieder jaar naar mijn tante thuis, voor kerstdiner. Dan komen wij daar aan in de middag. Dan gaan mijn neefje,nichtje en opa een kaartspel spelen, en dat kaartspel, dat snap ik niet. Hoe vaak je dat mij ook uitlegt; ik snap er niks van. Jokeren is ook een raar spel, vind ik. Dan zit ik daar een hele middag, minstens vier uren te niksen.

Ik hoop dat het dit jaar veel leuker word, maar dat liedje luister ik echt hele kerst. Non stop!

No comments yet

Geef een reactie

