Skip to content

Vibratorverhaal! [lezen op eigen risico. ;o]

december 8, 2009

Mijn vader zei:
Ik weet niet wat ik moet vragen met sinterklaas.”

Ik heb tegen mn vader gezegd: “VRAAG EEN VIBRATOR” en ik keek zo :tooth:
EN MIJN VADER KEEK ME ZO AAN; :-o
“WAT IS EEN VIBRATOR”
MAAR TOEN ZEI IK:
“EEN VIBRATOR IS EEN HEEL MOOI HORLOGE.” :tooth:
“ZELFDE ALS ROLEX MAAR DAN MOOIER EN GOEDKOPER.” :tooth:

en mij vader telefoon pakken
en mij opa bellen :
“GAST IK GA EEN VIBRATOR HALEN GOED VOOR SINTERKLAAS!”

en mijn opa: “Een vibrator?”
ik had nog andere telefoon gepakt en mee zitten luisteren xd

en mijn vader: “JA EEN SUPERGAAF HORLOGE”

Toen zei mijn opa: “Waarom een vibrator??”
mijn vader: “DAT IS LEKKER VOOR OM MIJN POLS”
mn opa: “Ga maar halen. Wel in je reet steken he. Doei.”
en mijn vader die gaat daar dus morgen voor naar KIJKSHOP
omgomgomg ik zie al voor me. “Ik wil graag een vibrator kopen” xd

En het slot:

maar mijn vader die kwam thuis met een boze kop: ‘ een vibrator is geen horloge! Ik hoef geen trillend dingin mij kont.’ en toen nog uur boos. Daarna kon hij wel weer lachen want eigenlijk was ik best geniaal.
*wahahahaaaahaaa omgomg :-p

No comments yet

Geef een reactie

