Skip to content

Rutger 1, Rutger 2.

december 9, 2009

Ik was naar de teamleider gegaan, want ik wist al meteen voor ik eraan zou beginnen met de orientatie: ik wou geen hout, dan ging het fout. Want ja, ook met machines ben ik een kluns en ik heb geen hart voor timmeren etc. Het derde en vierde – die uren heb ik administratie – uur, liep ik dus naar verzorging. Een half uur later werd ik weer gehaald omdat ik naar rutger moest. Dus ik liep naar hout, diep zuchtend; waarom moest ik nu alsnog naar hout? Ik dacht natuurlijk niet goed na; docent van hout + docent van administratie, ze heten allebei rutger. Dus, ik ben naar de verkeerde Rutger gelopen; die van hout. Toen ben ik dus naar administratie gegaan. Blijkt dat ik niet bij administratie naar verzorging ga, maar bij hout! 🙂 Administratie was trouwens ook vreselijk! Ieks.

[10:50; Nog 55 minuten te gaan, voor de bel weer zal zoemen, het weer pauze zal zijn om vervolgens naar de leerlingenraad te gaan voor vergadering – waar je weer zal notuleren – en de boel rustig zal houden. En daarna twee uur verzorging – waar je blij mee bent! – mag gaan in plaats van je kostbare nagels breken bij hout. Het is de eerste helft van een dinsdag, deze en volgende week.

11:11; Please, laat het komende half uur snel voorbij zijn, hoop je vurig. Je wenst dat de tijd sneller tikt, maar soms wil je het bevriezen. Ach wat. Je dagdroomt maar wat want administratie? niet jouw ding. Je hebt dus ook geen zin in volgende week dinsdag want dan heb je dit weer, twee uur lang. Je schrijft door, maar je papier staat vol met bovenstaande onzin. Volgekladderd met niks. ]

&ja, dat was mijn ochtend..

No comments yet

Geef een reactie

