Skip to content

I just can’t stop loving you…

december 10, 2009

Ik kan niet ophouden met van je houden, en ik kan het niet vergeten; er waren tijden en die waren geweldig, en ik wil ze ook nooit meer vergeten, maar ze zijn er nog, en je liefde voor mij lijkt voorbij te zijn. Nu je weg bent, voor altijd voor uit het oog, terwijl je altijd in onze harten zal zijn, moet ik elke dag aan je denken die in de hemel loopt te stralen en de zon in leven houd. Ja zo was jij wel… lief, aardig. Ik kendde je niet echt goed; ik had je alleen op hyves en ik zag je iedere dag op schoool, tot die ene dagen. Toen werd je in een zeecontainer gevonden, en nu mist iedereen je. Ik mis je! Er mist nog steeds iets op school…
[Tano Jansen, Apeldoorn, Zeecontainer, Juni/Juli]

No comments yet

Geef een reactie

