Skip to content

Goede voornemens!

december 11, 2009

Ik weet nu al dat de helft gedoemd is te mislukken, maar toch geef ik het een probeerseltje.

goede voornemens voor 2010: sporten –  een boek schrijven – afvallen – marokkaans leren spreken – goed mijn best doen op school  – meer vrienden in de buurt maken – een cursus gebarentaal doen – bijles voor natuurkunde en wiskunde – terug op KGT voor wiskunde en geen bbl meer – verzorging supertof blijven vinden – nog meer films kijken – een dvd collectie van minstens 50 dvd’s krijgen – geheimen geheim houden – hyves verwijderen en een nieuwe maken; undercover! – in een film of reclame spelen – een fotoshoot doen – nog meer lol maken – dingen bereiken die ik wil bereiken – single blijven – geen alcohol drinken en niet roken – bride wars nog steeds mijn favo film laten zijn – last christmas nog steeds luisteren met de volgende kerst – mijn vader vaker grapjes maken – een betere familieband krijgen – de momenten met mijn opa koesteren, maar dat doe ik al – een make up tafel – een kastje vol pumps – veel tassen hebben – modieuzer erbij lopen – me aan mijn goede voornemens houden.

3 reacties leave one →
  1. december 11, 2009 10:37 am

    Dat zijn wel héél véél voornemens ! Succes ermee , ik ben benieuwd hoeveel uiteindelijk zullen overblijven 🙂

  2. Smilet permalink
    december 12, 2009 4:40 am

    Je moet niet zoveel van jezelf verwachten.. heeft geen zin. Beter dan je best doen kan je niet.

Geef een reactie

