Skip to content

Jongeren geinteresseerd in naturistencamping?

december 12, 2009

Oké, ik lees net een artikel op de telegraaf. Goed ik mag dan wel een rasechte puber zijn, maar telegraaf mensen. Interessant, dat is mijn woord ervoor. Ik las een artikel over het naturismebeurs in utrecht . En ja dat oranje is een link! 😉 De laatste zinnen zijn daarin;

De organisatie heeft ook geen klagen over belangstelling. „Dit hadden we echt nooit verwacht”, vertelt Saskia Holterman. Nu mag het publiek dan vooral boven de 50 jaar zijn, ze hoopt dat er in het weekeinde meer jongeren komen. „Dat is ook wat wij eigenlijk willen: jongeren meer interesseren voor naturisme.

Aangezien, ik een ‘jongere’ ben, wil ik even mijn mening geven hierop.  Ik denk persoonlijk niet, dat ‘jongeren’ naar een naturistencamping zullen gaan. Tenminste, niet zo snel. Misschien over een paar jaar, maar op het moment niet. Want we zijn nog in de groei, hartstikke onzeker, en stel dat jij als meisje naar een naturistencamping gaat, uit de kleding. En dan kunnen jongens net goed op die camping zijn om gewoon naakte meisjes te zien.

Nee, jongeren zullen niet naar een naturistencamping gaan. Maar jongeren, hebben denk ik wel, stiekem van binnen (en de een wel, en de ander weer niet), respect voor mensen die naar zo’n camping gaan. Ik heb er in ieder geval respect voor.



No comments yet

Geef een reactie

