Skip to content

Klim hoger

december 12, 2009

Je moet vloeien, als een rivier. De zelfde kant op gaan voor altijd. Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je, en ik ben het aan het proberen. Ik probeer uit te vinden hoe ik het beter kan maken. Als je je niet verstopt naar binnen, en je vleugels zou openen. Dus maak je gedachten vrij, en je zal vliegen. Schatje, klim hoger, je weet dat dat alles is waar ik om vraag. Schatje, klim naar de top. Ik denk niet dat ik nog meer kan nemen, je brengt me naar beneden, je zit vast aan de grond. Hoe draai ik dit nou om? Schatje klim hoger. Je zit vast in een beweging als in een vastgelopen plaat, en je weet zelfs niet waar je naar op zoek bent. En je ziet nooit dat ik probeer. Nee, ik wil dat je nog zoveel meer voelt. Ga schreeuwen en roepen, haal de muren om je heen naar beneden. Maak je gedachten vrij, je zal vliegen. Schatje klim hoger, je weet dat dat alles is waar ik om vraag.

One Comment leave one →
  1. Smilet permalink
    december 12, 2009 4:43 am

    Ik vind het vaag, maar dat maakt het mooi. Mooi geschreven. Het zet me aan het denken..

Geef een reactie

