Skip to content

Een lotgenoot.

december 13, 2009
tags:

Ik ben doof, en kan gebarentaal. Vanzelfsprekend, toch? Ik ben vandaag wezen winkelen in de stad met een vriendin die ook doof is.
Het was bijna half vier, maar we waren nog in een schoenenwinkel, want ik wou nieuwe pumps kopen. Toen stond er opeens een aardige jongeman voor mijn neus, die met gebarentaal vroeg of ik ook doof was. Ik knikte, en ik haalde mijn vriendin er ook bij. Die jongen had ook een vriendin mee, en toen hebben we even paar minuten gebarentaal kletsen. Dat was wel nieuw voor me, want ik had het nog nooit eerder meegemaakt. Maar, wel leuk!

No comments yet

Geef een reactie

