Spring naar inhoud

60, Patricia Paay, naakt.

december 10, 2009

Jaja, het is al lang genoeg bekend, Patricia Paay ging dus naakt in de Playboy. Misschien heb je het al op telegraaf gelezen, maar hoogstwaarschijnlijk op sbs? Het ergste vind ik, dat ik nu over deze zestig jarige Patricia schrijf (want daar geniet zij alleen maar van!), maar toch doe ik het.

Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat Patricia Paay op deze leeftijd naakt in de playboy gaat – of welk tijdschrift het ook  -, en ik vind het ook nogal gatsiebakkiejak, maar Patricia moet het zelf weten. ’t is haar lichaam, en zij staat in de playboy en zij is nu ‘bekend’ als ‘de zestigjarige in de playboy’. Alleen of mannen – waarschijnlijk van 75 jaar ofzo, misschien wel jonger, ik weet niet hoe oud je bent als je de playboy leest. Waarschijnlijk 0, want als je de playboy leest ben je gek, – ik noem het liever hoerenmagazine ;x, maar dat is mijn mening, ik weet niet wat die van jou is? – want playboy is iets vies, en niet respecterend voor de vrouw.

Ze moet zelf weten, maar je raakt er niet opgewonden van, lijkt mij. (als je een man bent, of lesbisch, of bi, of welke seksuele geaardheid dan ook!)

Patrice, jeetje, ik typ heel de tijd Patrice en niet Patricia. Nou goed, Patricia, zestig jaar, naakt; naah. Ik kreeg zelfs op hyves een ‘doorstuurmail’, met de titel  ‘UITGELEKTE FOTO’S PAAY‘ en toen op het eind stond er gewoon een oude vrouw naakt.  Ik geef toe dat ik toen heb zitten lachen, maar als je die playboy voor mijn neus zou houden, dan zou ik mijn schouders ophalen, ogen dicht doen en omdraaien.

Maar ik ben wel eens met wat Theo Maassen heeft gezegd. Ik citeer: “. De link naar het artikel, van de Telegraaf; “Tja, wat moet je er van vinden? Ik denk altijd maar: iedereen wordt ouder en volgens mij is de kunst van het ouder worden vooral dat je dat accepteert en dat je wíjzer wordt.”

http://www.telegraaf.nl/prive/5534422/__Theo_Maassen_valt_Paay_aan__.html?p=5,2

6 reacties leave one →
  1. Smilet permalink
    december 11, 2009 9:45 am

    Ahaha, briljant! Ik snap wel dat mannen misschien iets voelen bij naakte vrouwen van 20, maar als ze veertig jaar ouder zijn en de rimpels zelfs nog aan de tenen hangen, dat is toch creeeepy? :S

  2. december 11, 2009 3:57 pm

    A) laat iedereen in z’n waarde.
    B) probeer beleefd en niet kwetsend te zijn. voor de heer (nou ja , heer) T. Maassen kennelijk niet makkelijk
    C) foto’s zijn nu eenmaal 100% visueel dus probeer je aan de wetten van de esthetica te houden. ook daar zijn wel degelijk maatstaven voor
    D) een scheel persoon (zeker bij een vrouw) met een bijna kaal hoofd, flaporen, een haze lip en een zeer grote neus + kleine ogen zal men niet mooi cq aantrekkelijk vinden.
    alex.

  3. Smilet permalink
    december 12, 2009 4:42 am

    Waarde? XDD
    Weetje, ik geef Patricia al mijn ‘waarde’ te geven weetjewel, maar ik heb toch recht op vrijheid van meningsuiting? Of hoe dat ook heet?

  4. chris permalink
    december 14, 2009 3:35 am

    Je kunt de Playboy ook zien als een ode aan de vrouw….

    • december 14, 2009 6:47 am

      Nou, de manier waarop vrouwen in de playboy worden gezet, eigenlijk niet echt. Maar dat is mijn mening, en ik ben een meisje. Jij bent een man, dus daar kan je anders over denken. Ik heb wel respect voor jouw mening.

  5. december 14, 2009 12:39 pm

    Ik vind die manier nog wel wat meevallen. Playboy is beslist geen Penthouse.

Plaats een reactie